Årsmöte tisdag 26 mars

Vi startar kl. 17.30 med att äta en libanesisk buffé tillsammans. Därefter blir det information om de intressepolitiska frågor som RBU Stockholm arbetar med just nu. Det blir tid för frågor och diskussion kring det viktiga påverkansarbete som är aktuellt, t ex förändringarna på MTC/PUFFA. Efter en kort paus med gott tilltugg så vidtar årsmötesförhandlingarna. Ordförande för årsmötet är Fredrik Wallén, ordförande i Färdtjänstnämnden. Fredrik kommer berätta om förändringarna gällande rullstolstaxi som började gälla 1 januari 2019.

Årsmöteshandlingar kommer finnas på plats och om du vill ha dessa innan mötet så kontakta kansliet. Alla medlemmar är välkomna på årsmötet och en vuxen person i varje familj har rösträtt. Varmt välkomna till en intressant kväll!
När: tisdag 26 mars klockan 17.30
Var: S:t  Göransgatan 82 A, T-bana Fridhemsplan
Anmäl dig snarast, helst senast 21 mars till kontakt@stockholm.rbu.se eller ring 08 650 58 12. I anmälan ska du uppge namn, mobil, mejl och om du har några födoämnesallergier.